Klachten en geschillen
Klachten en geschillen
Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact met ons op te nemen via een mailbericht.
Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.
Mocht de geboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop van Stichting Webshop Keurmerk.
Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact met ons op te nemen via een mailbericht.
Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.
Mocht de geboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop van Stichting Webshop Keurmerk.