nl en fr
Raamfolie Winkel is dé specialist op het gebied van plakfolie
0
Winkelwagen
€ 0,00

Klachten en geschillen

Klachten en geschillen

Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact met ons op te nemen via een mailbericht.

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.    

Mocht de geboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop van Stichting Webshop Keurmerk.

Heeft u een beschadigde zending ontvangen?

Schademeldingen aan de bezorgde bestellingen dienen binnen 7 dagen aan ons kenbaar gemaakt te worden d.m.v. een mailbericht, voorzien van foto's van de beschadigde doos, de beschadigde folie en het etiket op de doos. Meldingen die na deze 7 dagen worden ingediend kunnen niet in behandeling worden genomen.